tisdag 24 februari 2009

Ska hon eller ska hon inte?

Ja Vickan alltså, ska hon gifta sig eller inte? Expressen VET ju enligt säkra källor att så är fallet men har vi inte hört det här snacket ungefär 3 ggr varje år redan? Att Daniel egentligen inte duger men att deras kärlek kommer att övervinna allt och yada yada yada... I vilket fall som helst blir det ju himla jobbigt för Expressen om så inte är fallet, och kanske ännu mer jobbigt för Vickan som får en hyfsad press på sig inför nästa år då de skall gifta sig. De kanske vill vara förlovade i typ 10 år, det finns nämligen folk som jobbar så också. *host Jonas och Sassa host*

Fast jag vet ju att jag kommer stå och vinka utmed gatan någonstans här i Stockholm om de åker förbi, och när jag får syn på Daniel Westling kommer jag skratta jättemycket eftersom jag bara tänker på att han bergis är likadan som de poträtterar honom i Hey Baberiba.

Inga kommentarer: