söndag 8 februari 2009

Lazy us

Jag vet att jag brukar skriva att vi inte gjort ett skit i helgen men den här helgen, eller i lördags så gjorde vi verkligen inte det heller. Vaknar upp efter att ha varit på en rätt lång after work på fredagen. Inte för att gå in på allt för mycket detaljer men jag hade haft en kjol på mig hela dagen som klämmer åt så fruktansvärt mycket på magen, vilket skapade lite problem med min matsmälting. Detta tillsammans med fruktansvärt tråkigt väder gjorde att vi bestämde oss för att sitta hemma och häcka. Och det var precis vad vi gjorde också. Vi tvättade lite, åt lite godis, åt en macka, tittade på TV, hyrde en film, handlade lite mat, tittade på melodifestivalen och det var ungefär allt. Mycket skönt.

Idag ryckte det dock lite i mina ben och mycket passande så var Löwet och Laryd uppe på besök i Sthlm så vi tog en tur förbi dem ute vid Globen. Sen gjorde jag något helt otippat och gick och tränade för första gången på 3 veckor. Rätt skönt fakiskt. Mitt kort går ut i början av mars så snart måste jag bestämma mig för om jag skall köpa nytt kort på Friskan eller om jag skall satsa på något mer fashionabelt.

Dock skall jag först snöra på mig gåskorna och gå bort och kolla på Bönas första fotbollsmatch för säsongen.

Inga kommentarer: