fredag 23 januari 2009

Quality time

Den här veckan har jag knappt träffat Björn överhuvudtaget. Jag har verkligen haft fullt upp med jobbet typ hela veckan och han har haft träning samt jobb också. Igår kom han hem vid typ 23.20 från träningen och då sov jag som en stock efter att ha kommit hem bara 30 min innan. Idag skulle han ut en sväng och jag förstår honom, hur kul är det att sitta med mig som bara är så trött att ögonen går i kors just nu? Imorgon måste jag till jobbet igen och flytta vilket betyder att jag förmodligen kommer vara sjukt trött på kvällen igen. Kanske att vi får tid för lite kvalitetshäng på söndag?

Dock har min supersnälla mamma lovat att bjussa oss på en spahelg så nu till min fråga; någon som har något käckt alternativ som ligger på lagom avstånd från Stockholm? Och nej inte Hasseludden, där är ju bara alla andra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tja, snubblade in här, kul! föreslår häringe slott, ta lite afternoon tea oxå =)

Jullan sa...

Hej Niklas, kul att "se" dig. Häringe säger du? Skall genast kolla upp detta!