torsdag 18 december 2008

1 dag kvar

Åh det skall bli så himla skönt med lite semester.. Vi stänger som sagt var ner jobbet i 3 veckor men jag kommer nog tillbaka och jobbar lite tidigare än så tror jag. Dels har jag inte så mycket komptid/semester att ta ut och dels kommer jag ha häcken full inför flytten.

Jag skall bland annat anordna en liten "loppis" med alla våra möbler som vi inte skall ha med oss till det nya kontoret. Det kommer faktiskt finnas rätt mycket schyssta saker som skinnstolar, konferensbord och annat. Tänkte lägga ut en annons på Blocket och hoppas på att bli av med så mycket som möjligt tills dess.

Men tillbaka till ledigheten, skall bli jätteskönt att åka över till Gotland. Det är så himla avslappnande där på något sätt, man harmonerar liksom bara omkring. Eller vi skall ju spika på sommarstugan förstås men det finns nog tid för att mysa omkring inne i Visby också, eller åka på lite bilutflykter - eller kanske kanske förhoppningsvis få upp Björn på en hästrygg!!

Inga kommentarer: