lördag 8 november 2008

Aggressiv läsare del 2

"Alltså ursäkta mig, men vad är du för en människa som står och kritiserar de människorna som är med IDOL? Jag tror knappast att du kan göra det bättre själv? Okej om IDOL kanske inte är rätt för sådana som Lars och Johan men vad fan? Hade de inte varit med i IDOL så har jag knappt tyckt det var kul att kolla på IDOL om det inte var för Alice skull, hon har en fantastisk röst och hon är så himla söt. Och ja, det var dumt att Sepideh åkte ut. Men bara för det så ska man inte klaga på alla andra? Jag vet inte hur du är som person, om du inte gillar IDOL över huvudtaget eller om du är en sån som älskar de här flickidolerna som Måns, Ola och Danny. Det har jag ingen aning om. Jag tycker bara det är fel att kritisera människor som har talang och all rätt i världen att vara med IDOL."


Väl rutet!

Inga kommentarer: