torsdag 16 oktober 2008

Dålig feedback

Har tröttnat på det här lite måste jag säga..
Måste skriva helst 2-3 inlägg per dag på vår Kontain blogg varje dag vilket gör att jag inte har särskilt mycket energi kvar till den här. Dessutom är det lite surt att skriva en massa utan att få någon som helst feedback. Jag vet liksom inte vem jag skriver för riktigt, jag vet inte vad som intresserar er och allt känns bara rätt tråkigt.
Så.. vill ni ha fler inlägg och dagliga inlägg så får ni vara så goda och aktivera och interagera lite också.

Chipp.

3 kommentarer:

Martin sa...

Hallå där Julia, det är klart du ska fortsätta blogga, den är ju görrolig att läsa, och så är det ett bra sätt att ha koll på vad som händer där hjemme i Svedala ;D
//Martin

Anonym sa...

jag håller med... klart du ska blogga gumman... kul att läsa jue. pössen åsa

Anonym sa...

Nej men nu blir jag riktigt orolig. Hur ska jag klara mig utan alla goa garv som bara Jullan-humor kan ge:-)
Vad vore åttakvällarna på jobbet utan din blogg? Nehej du, det bli inget med det här..
PS Vi har det bara fint här i meteropolen Huskvarna.