måndag 22 september 2008

Trevlig helg

Ja i helgen kom ju då halva brudligan bestående av Löwet och Berra upp. Berra och Tom var på Stevie Wonder i fredags. Jag försökte få Tom att ge upp sin biljett i utbyte mot en sittplats på Zinkensdamm och en underhållande division 4 match men han gick tyvärr inte på den finten. När han berättade att Stevie free-jammat i typ 1h och inte spelat så många gamla låtar så kändes det ändå helt OK.

Helgen började med att vi tog en brunch på Mosebacke. Mycket trevligt och jag har nog börjat lära mig det där med att äta mat till frukost. Annars är jag ju lite mer för svenne-frukost, typ fil och en macka. Vi fortsatte dagen med att strosa runt lite på söder och hamnade framåt kvällen hemma hos mig och Björn för lite middag. Vid halv två åkte alla hem. På söndagen mötte Tobbe och Löwet upp för lite frukost hemma hos oss eftersom de också skulle hämta sin bil som stod här.

På det hela en mycket trevlig helg som jag och Björn toppade med att ha ett halvt Gudfadern maraton. Jag somnade dock efter ca 20 min men ändå..

Inga kommentarer: