onsdag 17 september 2008

Stockholm Marathon

Igår sprang jag runt hela Reimersholme utan att stanna en enda gång!

Nu är Reimersholme inte större än att springa från Juneporten ner till Cigarren men ändå. Eller det kanske är lite längre men poängen är att jag kan ju inte springa ute. Jag tänkte för mig själv att jag skulle springa tills jag absolut inte orkade mer och blev det mer än hälften så var det jättebra. Döm av min förvåning när benen för en gångsskull kändes ganska lätta och jag inte fick håll. Jag hade nog dessutom orkat springa lite extra men ville inte utmana ödet och vände därför hemåt efter ca 10 min springning och 10 promenad.

Nästa gång skall jag försöka pusha mig själv och springa lite runt Hornsstulls strand också. Där ligger det dock en uteservering och då måste man se jävligt pigg och fit ut när man springer förbi. Jag vet ju själv hur mycket jag dömer så fort någon lunkar förbi..

Inga kommentarer: