onsdag 17 september 2008

Ignored, decreased and reduced

Jag och en kille på jobbet har han om ett projekt ihop. Egentligen var det nog tänkt att jag skulle ha huvudansvaret för projektet men det verkade inte han tycka. Till en början bestämde vi saker tillsammans men nu så fort det börjar snackas ekonomi så har jag helt plötsligt blivit satt åt sidan. Jag förstår att jag inte har så mycket att säga till om den ekonomiska biten då ägarna befinner sig i NY men jag tycker ändå det känns konstigt att jag knappt får ta del av situationen. Genom att inte få veta all information känner jag också att det blir svårt för mig att ta egna beslut och hålla koll på vad som behöver göras. Att komma in i ett projekt i början, inte användas i mitten och sen förväntas sy ihop allt i slutet känns väldigt märkligt.

Är det ett tecken på manlig härskarteknik? I så fall ligger han jävligt risigt till. Imorgon skall jag nämligen ha möte med honom och min andra chef och då skall han minsann få sina fiskar varma. Mig sätter man sig inte på i första taget!

Inga kommentarer: