tisdag 16 september 2008

Que?

Ungefär varje, eller varannan dag är jag nere på 7 eleven och köper mjölk till monstrena på jobbet. Där nere jobbar det två olika människor, en skitsur tjej som hellre verkar vilja dö och en invandrarkille som alltid skall snacka. Och det är den sista jag har lite problem med för jag hör nämligen aldrig vad han säger. Han kör någon form av rinkebysvenska och när jag är lite trött på morgonen och har radion på i ena örat så blir det faktiskt jättejobbigt. Idag utspelade sig tex följande konversation:

- Hej hej
- surr surr surr surr
- Va?
- H-U-R M-Å-R D-U?
- Jo tack bra, jag är lite trött bara. Har du jobbat hela natten?
- surr surr surr surr
- Eh jaha..
- surr surr surr surr
- Jasså det säger du, nu måste jag nog gå här
- surr surr surr surr surr
- Hejdå
- surr surr surr surr
- surr surr surr

Och sen något om att jag skulle skita i kvitto och att vi skulle dela på vinsten?

Inga kommentarer: