torsdag 11 september 2008

Home alone

Vaknade vid 6 tiden med en djävulsk huvudvärk och bestämde mig för att ligga hemma tills den har gått bort. Förhoppningsvis runt omkring lunch.. Hade ett möte idag med Åsa och Daniel om min framtida roll som PR-geni vilket hade varit väldigt kul att gå på. Får hoppas att de har möjlighet att ta det senare idag eller imorgon istället.

Jag hoppas på att min feber är borta i alla fall. Om jag nu ens hade någon från början.

Stackars lilla Björn fick efter mycket om och men masa sig upp idag. De spelade final i Stockholm Cup igår och lyckades vinna. Jag var nere och kollade en stund, trots att det var sånt där äckligt duggregn som man blir dyngsur av. De vann i alla fall mot Handelskamraterna med 4-3 och fick därmed 40 000:- att hitta på något kul för. Tydligen skall de iväg på en Silja Line kryssning med laget efter säsongen, och dessutom tillsammans med damlaget. Det är jag väl sådär nöjd med..

Inga kommentarer: