måndag 22 september 2008

Bloggen för inbördes beundran

Jo som sagt så har det varit riktigt stressigt på jobbet ett tag nu. Jag tycker i och för sig att det är kul och trivs som bäst när det är mycket att göra. Vår general manager från NY är på besök och där har jag visst lyckats fjäska in mig riktigt bra. Han och jag hade ett litet samtal idag där han i princip bara berömde mig vilket aldrig är fel. På onsdag skall vi ha ett till utvecklingssamtal där jag skall få lite mer riktlinjer över vad som gäller i min PR roll. Det känns riktigt kul att blivit erbjuden den rollen eftersom det är precis vad jag vill jobba med. Detta utan att egentligen ha någon speciell utbildning. Med andra ord går det tydligen att lyckas om man bara vill.. eller?

Och i och med detta inlägg var det också slut på självskryt.

Inga kommentarer: