fredag 29 augusti 2008

Update från veckan

Som sagt var så har jag haft rätt mycket att göra på jobbet den här veckan, därav bristen på inlägg. Inte för att jag sitter och bloggar på arbetstid men jag har inte ens hunnit på en snabb fika rast.

Så här kommer veckans update:
Måndag: Lyckades ta mig iväg till gymmet och hittade världens bästa magmaskin. Den har tyvärr inte fått något besök sen dess.

Tisdag: Iväg och käkade middag med Åsa, Evve, Limpan och Katarina. Limpan var på besök i storstaden så vi passade på att käka på Hermans, ett helvegetariskt ställe på Fjällgatan. Väldigt trevligt även om vädret inte blev det bästa på vägen hem. Somnade typ omgående när jag kom hem. Björn var iväg på äventyr och jag minns knappt att han kom hem.

Onsdag: Kom hem. Somnade.

Torsdag: Träffade en gammal klasskompis efter skolan. Tatiana och jag hängde rätt mycket i sluten på högstadiet och i gymnasiet. Hon bor också i Sthlm nu så förhoppningsvis kan vi träffas lite oftare. Det var precis som vi hade träffats för bara några dagar sen, hon är väldigt lätt att umgås med.

Fredag: Nutid alltså. Har haft lite avslutningsfest för Marcus på jobbet. Ännu en som lämnar skutan.. Jag hade tänkt att gå och träna men Friskis stänger ju då kl 19 på fredagar så jag hann inte. Har tagit världens snabbaste promenad ute men fortsätter nu med skönhetsvård i form av ansiktsscrub och blekning av tänder.

Lördag: Imorgon har Åsa 25-års fest med tema "Vitt eller svart" på klädseln. Det kan ju bli intressant. Jag vet att jag kommer att springa och köpa något nytt istället för att laga axelbanden till en klänning som jag bara använt 1 gång. Får nog sätta Björn på det jobbet...

Söndag: Förhoppningsvis bara slapp dag med min bästa Björn.

Inga kommentarer: