torsdag 17 mars 2011

Schleten

Björn och Polly kom hem vid strax efter tre tiden igår. På natten alltså. Då hade lilla flickan fått andas in luftrörsvidgande samt fått lite cortison. Dödstrött som hon var somnade hon rätt omgående tillsammans med B inne i vår säng. Jag gick och la mig inne hos Dino eftersom jag misstänkte att han kanske skulle vakna rätt tidigt. Och ja - ett par gånger i mellan men klockan 6 hade han definitivt sovit klart.

Så drygt 5h sömn för mig, en hård jobbdag med mycket jobb och lite vila samt ett pass med två supergnälliga barn på kvällen gör att jag är helt slut nu.

Som om det inte vore nog ska jag iväg på ett frukostmöte med jobbet imorgon. KLOCKAN 06.40. Mina nerver. Undrar om de kommer bli sugna på att göra affärer med någon som är vitare än ett spöke, ser ut som en panda runt och framför allt under ögonen samt lider av ett acneutbrott på hakan.

1 kommentar:

Fia sa...

De kommer inte att våga annat än att göra affärer när du ser ut så. Lägg till en Lisbeth Sahlander-attityd så kan du sälja exakt vad som helst till ett överpris med den looken.

Stackars lilla Polly (okej, stackars er alla, skitjobbigt det där). Hoppas verkligen hon kryar på sig snart. Har ni fått Ventoline till henne? Det har hjälpt bra på våra när de har haft krupp.