onsdag 9 februari 2011

Mörbultad

Var och tränade Body Combat igår igen. Har ju en liten plan att försöka kunna träna det varje vecka samt ett annat pass, tror det ger mig mer än att jag skall gå ner och springa lite halvhjärtligt ensam.

Igår stod det en kvinna bakom mig och skrek och var allmänt galen. Ledaren vill att man skall skrika när man gör en viss övning. Jag mimar bara för det är ju sånt som jag tycker är typiskt pinsamt. I vilket fall som helst så tog den här kvinnan till vara på detta och fortsatte att skrika sig igenom hela passet. Rätt jobbigt och framför allt blev jag ju lite rädd. Tänk så skulle det slå slint och att jag rätt som det hade en knytnäve i bakhuvudet.

Idag är jag i alla fall helst slut i kroppen vilket jag inte har varit de andra gångerna. Jag misstänker att mina före detta Mowgli slag har utvecklats till riktiga Rocky-slag.

Nu skall vi till öppna förskolan - frågan är om Dino kommer sno precis alla leksaker från andra barn idag också?

Inga kommentarer: