måndag 28 februari 2011

Kaos på Ågatan

Björn var och tränade och jag behövde verkligen gå på toa. Lämnar i vanlig ordning dörren öppen eftersom jag efter den 8 dec 2009 inte verkar ha ett privatliv alls längre.

In kommer nakenfisen Dino och ställer sig framför torktumlaren, fnissar som Beavis&Butthead och slår sedan en drill rakt på golvet. Passar på att gosa runt i det med händerna och går sedan fnissande vidare till tvättmaskinen och UPPREPAR hela proceduren igen. Kul.

Sen kommer Polly in med blod över munnen och hakan samt på händerna. Jag har inte hört något skrik eller annat och kan efter lite torkande konstatera att hon fått näsblod. Polly har nämligen kommit på att hon har en näsa med två hål i och hon tar ungefär varje minut i anspråk för att utforska dem extra noggrant. Förmodligen har hon grävt så långt in att hon till slut fick näsblod.

Nästa gång får jag ju hålla mig helt enkelt.

2 kommentarer:

Fia sa...

Hahaha! Eventuellt kissade jag just ner mig, detta var det roligaste idag!

Anonym sa...

Ingen kan fånga det bättre i text än du... vilka bilder som just utspelades... hahahaha...