måndag 7 februari 2011

En riktig familjedag!

Idag var Björn ledig så vi har haft en sån där riktigt idyllisk familjedag. Den hade naturligtvis börjat bättre om barnen kunnat tänka sig att sova lite längre men non-stop till 06 får ändå räknas som okej antar jag.

Dagen började sedan med att jag gick hemifrån för att fixa lite grejer för mig själv, bland annat en väldigt välbehövlig urklippning av håret. Inte en centimeter på längden men ungefär 10kg på bredden. Nu kanske jag till och med kan ha en frisyr som inte inkluderar ett diadem i åtminstone två veckor.

Sen har vi lagat god lunch, vi har varit på öppna förskolan där Dino hade stor show och vi har lekt hemma. Nu är Björn och tränar och jag kollar Top Model.

Betyg 5/5 på den här dagen!


Ja eller kanske 4/5, fick jaga en bajskorv i badvattnet innan och det var INTE MIN.

3 kommentarer:

AnneSophie sa...

Härligt!

Lysande ögonblick! sa...

MYS. Det var ni väl värda. :-)

Jullan sa...

Ja förutom bajskorvsincidenten då...