måndag 20 december 2010

Nu skall vi lära känna varandra!

1. Hur gammal är du om fem år? Hm.. 34. Typ.
2. Vem var den sista du träffade? Idag? Björn antar jag innan han gick till jobbet.
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Inception med Leo Di Caprio. Mycket bra.
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Björn. Undrade hur jag skulle kunna vara säker på att snarkningarna han spelat in verkligen var jag. Kan ju varit Dino också.
7. Vad är dagens planer? Besöka ev ny arbetsplats, förkovra mig i LCHF samt köpa mjukisbyxor
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS. Är skitdålig på att prata i telefon.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Lyckligt gifta.
10. När såg du senast din mamma? På barnens födelsedagskalas dvs 15 dgr sen
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusblå
12. När vaknade du idag? 05 första gången, 05.50 andra och sen lite halvsov fram till 06.20
13. Har du någon gång hittat en katt?
14. Vilken är din favoritplats? Någonstans där det är varmt, soligt och lugnt.
15. Vilken plats föredrar du minst? Ett akvarium
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då har jag och Björn tjänat alt vunnit en massa miljoner och sitter och gottar oss på Rivieran med släkt och vänner.
17. Vad skrämde dig som barn? Lövhögen och Gorgerna i Fragglarna
18. Vem fick dig att skratta senast? Hon tjejen i en bonde söker fru "En taggatrå, en taggatrå - det är en tråd med taggar på" Mina nerver.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag har inga hemma nu men lyssnade mycket på tex Smurfarna och Trolltider när jag var liten.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast med
22. Hur många kuddar har du i sängen? Typ 7 kanske? Vi använder väl bara 3 dock
23. Hur många landskap har du bott i? 3. Småland, Östergötland och Stockholm. Om det nu är Sörmland eller Södermanland. Eller var det samma sak?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Kan kanske ha hänt ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ibland. När jag vill och orkar.
27. Vilken är din favoritglass? TipTop
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa med familjen, betala av CSN och skänka bort en del
29. Tycker du om kinamat? Jodå
30. Tycker du om kaffe? Nej men jag gillar doften av det
31. Vad dricker du till frukost?
Berocca Brustablett
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Vilken dum fråga
35. Är du en beroendemänniska? Ja. Hej Socker.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Just nu känns det som att vi har två för mycket. ;)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och jag hoppas jag slipper också.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & mat
42. Äger du dyra smycken? Nej. Eller förlovningsringen.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Godis som fanns kvar sen i lördags
45. Vem är den roligaste människan du känner? Björn kan vara riktigt rolig när han vill och får till det.
46. Välj ett ärr på din kropp? Snyggt märke på benet efter att ha hetsat med en Bic engångshyvel.
47. Vad har du för ringsignal? Från och med du med Oskar Linnros
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Vet inte, har jag det mamma?
49. Flirtar du mycket? Svårt att få till det när man mest är hemma..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Nej sånt har jag Björn till
52. Har du fått fortkörningsböter? Nejnej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Den där om hon som fick cancer och mannen som bara låg runt.
54. Läser du dagstidningen? Ja på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Nej, bara sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol och Äntligen morgon
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Adresser på julkorten
59. När var du i kyrkan senast? Kusin Björns bröllop

Inga kommentarer: