torsdag 23 december 2010

Fantastiskt!

Åh 12 frågor - fantastiskt kul. Eller egentligen ännu fler eftersom några ställt flera frågor i samma fråga. Stor humor dessutom i några av dem "Bråkar aldrig du och Björn".. ho ho ho ho. Nejdå, verkligen aldrig.

Hade gärna satt mig och svarat på dem nu men mitt huvud är i koma efter att ha varit vaken från 04 i natt. Dino har feber och skulle minsann inte sova. Polly drömde väl någon mardröm eller något för hon vaknade upp och gallskrek i 20 min och var helt otröstlig. Det är i vanliga fall bara att stoppa in nappen i munnen på henne och sen somnar hon om. Hon kanske drömde om tjejen i Bonde söker Fru?

I vilket fall som helst så kommer pappa och hämtar mig och barnen idag runt 2 tiden. Tills dess bör jag ha packat ihop allt vi skall ha med, städat av hemmet, städat av mig själv samt det vanliga hänga med barnen. Alltså inte alls tid för det här egentligen.

Jag önskar er därför en god jul och så säger jag på återseende, förhoppningsvis innan det nya året men annars utgår jag ifrån att ni har lite annat för er ändå än att sitta framför min blogg och häcka!

KRAM

Inga kommentarer: