fredag 12 november 2010

Internet abstinens

Priscilla har lämnat oss. Med bussen alltså tillbaka till Stockholm. Det har varit två trevliga dagar som inte inneburit en massa turistande utan mer bara sitta hemma och prata alternativt ta en fika. Bor man i New York, precis kommit från Barcelona och London så känns det inte som att Linköping har så mycket att erbjuda i form av sevärdheter eller shopping. Därav att vi stannade hemma.

Det är märkligt hur snabbt man faller in i engelskan igen. Var lite orolig för att jag skulle vara väldigt ringrostig men det gick faktiskt över förväntan. Till och med så bra att jag tänker engelska först nu när jag skall skriva. Det är sjukt.

I vilket fall som helst så har jag inte surfat något alls medan hon varit här så nu har jag lite att ta igen. Vad som också behöver tas igen på är SÖMN. Igår var det lite folk här, jag somnade vid halv ett någon gång på natten. Klockan tio i fem tyckte Dino att det fick räcka med sömn och vägrade att somna om. Sen höll han sig vaken till klockan 2 på eftermiddagen innan han fick kasta in handduken. Jag hoppas han sover någon timma till så jag kan få lägga ner huvudet lite också. Vill ju liksom vara pigg till kvällens Idol.

Imorgon väntar brudträff och Mia Skäringer show. Då j*lar skall jag hämnas på Björn för hans senaste utgång. Tänker ligga kvar i sängen hela söndagen.

Inga kommentarer: