onsdag 17 november 2010

En del på gång

När man är hemma och är föräldrarledig alt pensionär så blir man stressad över när det är mer än en sak på schemat varje dag. Typ Posten och Banken samtidigt ni vet. Nu har vi det visserligen inte så på vårt schema men ändå en del saker på gång.

Imorgon, torsdag tar vi kvällsfärjan från Oskarshamn till Gotland och hänger i stugan fram till måndag. Lite saker skall hinnas med på Gotland men också hinna träffa Bs släkt samt fixa lite på stugan. Björn skall dessutom försöka få till en kundträff eller två så att vi med gott samvete kan låta jobbet betala en del av resan. Min tanke är också att jag skall hinna med att träna lite i form av att ge mig ut och springa och att vi skall gå långa promenader. (Hoppas det regnar)

Sen fyller Björn år snart. Barnen fyller år. Vi firar 3 års jubileum utan att ha slagit ihjäl varandra en enda gång. Björns föräldrar kommer över. Det är lucia. Sen är det jul.

Ja jag kanske överdriver lite men tiden går fort. Vi behöver ta kort på barnen och skicka ut julkort. Vi behöver ta kort på barnen och skicka till JP eftersom det är mammas högsta dröm. När vi ändå håller på med det kanske vi skall ta ett kort på Björn också och stoppa in. Vi, eller jag, behöver skicka ut inbjudningar till kalas. Vi, eller Björn, behöver lära sig baka tårta och kakor till detta event.

Allt detta skall jag ta tag i snart. Skall bara kolla färdigt på Days of our Lives först. Himla spännande avsnitt idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Pust! Jag blir trött bara jag hör allt det där. Får också lite panik när jag konstaterar att det faktiskt bara är fem veckor kvar till jul! Vad hände med långa hösten?