söndag 15 augusti 2010

Anna-Gretas

Glöm bort det jag skrev för ett tag sen om kackiga Jönnetrestauranger. Jag har ju helt glömt bort Anna-Gretas, ett måste ifall ni någon gång är på besök eller om ni står i valet och kvalet över vart ni skall äta för kvällen. Härliga tapas till väldigt bra priser, vi åt 5 rätter var, drack typ 2 öl var samt efterrätt för 700:-. (Eller något sånt, jag passade nämligen på att gå på toa precis när det var tal om betalning - ett gammalt hederligt knep)

I vilket fall som helst är det som vanligt alltid trevligt att vara hemma och få sova någon timma extra när mamma eller pappa tar sig an barnen en stund på morgonen. Mer sånt!

Nu - tro det eller ej - funderar jag på att gå ut och springa. Om ni inte hör av mig på ett tag kan jag ligga på sjukhuset med överansträngda lungor.

Inga kommentarer: