torsdag 6 maj 2010

Vart går resan?

Jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på att det faktiskt nu finns pengar till att göra en liten resa. Kanske en Löve-weekend till Paris? En längre tripp till NY? En solresa i vinter? Hejja lägenhetsförsäljning.

Men sen kommer jag ner på marken igen när jag inser att det finns två små barn. Inte vill man ha med sig två små lipiga barn i New York när det bara skall tokshoppas och gå på coola barer? Med två små barn är det ju Bamseklubben på Mallis som gäller, inget annat.

Det blir nog med andra ord ingen resa än på ett tag förrän barnen är tillräckligt stora för att bli bortlämnade. I natt sov de till halv fem utan att knappt vakna i mellan så snart är vi förhoppningsvis där!

Detta var för övrigt mitt 800e inlägg. Jisses, jag tycker synd om er som orkat läsa de andra 799..

Inga kommentarer: