torsdag 27 maj 2010

Taskig uppdatering

Det har med att göra att Björn är hemma på supersnabb visit (eller om man nu kan säga visit om att komma hem) och vi passar på att röja i förråd och annat så vi slipper flytta ner massa skit till Linkan. Finns ju inget värre än att ALLTID ha de där två kartongerna kvar med skit som man inte vet vad man skall göra av. Jag vill därmed slänga allt. Björn tror att allt går att använda i stugan. Med andra ord tar han med sig lite av grejerna ner på ett ultrasnabbt besök i stugan. Han åker ikväll och är tillbaka imorgon kväll igen. En dag till ensam med huliganerna är ungefär vad jag pallar med nu.

Men i alla fall är det därför det dröjer med lite updates i mitt otroligt spännande liv. Jag hoppas ni har förståelse.

Jag kan berätta att morgondagens projekt kommer bestå av följande:
  1. Gå till Sickla och hetsa med lite nya kläder till bebisarna. Och kanske till mig. Because Im worth it.
  2. Lära mig hur kameran jag fick funkar. Hittills har jag fått i batteriet, minneskortet och ställt in rätt datum. Imorgon är det jag som går ut och bränner av ett par fantastiska naturbilder.

Oj nu är Björn tillbaka från tvättstugan. Jag måste låtsas se upptagen ut.

Inga kommentarer: