lördag 20 mars 2010

Kvarteret Skatan

Idag är det dags att kvittera ut julklappen jag fick av Björn - biljetter till Kvarteret Skatan på Rival. Det blir jag, mamma och Jonas som skall gå. Pappa säger att han förstår sig inte på den typen av humor, Sassa och Björn måste ta hand om barn därav trion som skall gå.

Jag hoppas Dino kan tänka sig att somna om en stund för annars kanske jag inte fattar skämten alls. Efter 3 matningen i natt tyckte Dino nämligen att det var hemskt onödigt att somna om så hann och jag hängde i soffan. Vid 7 vaknar jag och är helt genomsvettig pga svettig liten bebis som ligger som ett frimärke på mig. Med det i åtanke var det ju inte min dröm så konstig - jag körde någon viktig tävling på längdskidor med en bebbe som klamrade sig fast runt min hals.


Inga kommentarer: