torsdag 18 februari 2010

Borde inte unnat mig

Nu är det typ 7kg kvar som skall bort. Och nej det är ingen stress och ja jag skryter lite över mig själv. Men de här 7kg är ju sånt som jag unnat mig. Och de kommer förmodligen inte att försvinna med min nuvarande diet som består av att trycka i mig antingen godis eller bakverk varje dag. Skärpning om jag skall våga visa mig på Tofta beachen i sommar. Fast å andra sidan så kanske man inte skall räkna med allt för mycket strandhäng när man har två 6 månaders bebisar. Hoppas inte.

1 kommentar:

Anso sa...

Hej Julia! Inte vet jag om du minns mig, AnneSophie Hübsch, numera Bard - vi gick på Junedal samtidigt! Tänkte bara säga att det är kul att läsa om dig och twinsen. Jag fick också tvillingar den 15 december, 5 veckor för tidigt. Känner igen mig i det du skriver =)

Godis är bra kompensation för sömn...eller hur?!