måndag 4 januari 2010

Home alone

Idag är Björns mamma och pappa uppe på besök. De skall till IKEA och handla lite saker till sommarstugan samt kanske även en säng till oss. Vi har även ett besök på BVC idag kl 15.30 och eftersom klockan kommer vara närmare 12 innan vi kommer iväg så tror jag tyvärr att jag kommer att få stanna hemma. Hade gärna åkt till IKEA en sväng med bebbarna men eftersom vi skall till Barkaby så har jag svårt att se att vi skulle hinna hem till 15.30. Med andra ord är det typ premiär för mig att vara helt ensam med bebbarna och styra med matning själv. Det kan ju bli jävligt intressant. Hoppas de håller på i vanlig stil, dvs att Dino hetsar som en gnu en halvtimma innan matdags och Polly behöver väckas från djup koma. Då borde jag hinna mata honom innan. Sehr gespannt!

Inga kommentarer: