söndag 3 januari 2010

Dag 23 i fångenskap

Ja det känns lite så. Jag har i princip inte varit utanför dörren i mer än 10-20 min per dag. Vad hände med växhuseffekten? Skulle det inte bli varmare i vårt land? Nä nä nu toppar vi med typ minus 12 grader och sånt istället vilket gör att vi inte kan gå utanför dörren med våra små pyren. Inte för att jag inte trivs med Björns sällskap alltså (viktigt att poängtera) men det hade varit förbannat skönt att kunna gå ut och gå i en timma och få röra på sig lite grann. Hur skall annars de där sista kilona som jag "unnat" mig försvinna? Det verkar som att Kung Bore kommer vara på besök ett tag till..

Så nu går alla hem och sätter igång varenda elektrisk maskin ni kan hitta, ge fan i att panta era burkar och släpp lös alla fisar ni har i magen så ozonskiktet tunnas ut lite grann. Vi vill ut!

Inga kommentarer: