onsdag 6 januari 2010

Bored..

Fortfarande fångenskap på oss, -17 grader nu. Va fan händer?

TV4 envisas med att visa exakt hela listan av filmer med Star Wars. Annars såg jag en mycket intressant dokumentär imorse vid 5 på samma kanal som hette "Hjälp - jag kan inte sluta fisa". Den handlade om brittiska kvinnor som tydligen fått något fel på sina tarmar och därmed släppte väder åtminstone 50 ggr per dag. De förde sedan diagram på ifall det var enbart ljudliga eller om det var sådana som luktade illa också. Samtliga var även tjocka men tanken på att det kanske kunde ha något att göra med deras matkonsumtion hade inte slagit dem. Trots det intressanta ämnet så valde jag att gå tillbaka till sängen och somna om.

På tal om ämnet, exakt samma dag bestämde sig både Dino och Polly för att bara bajsa en gång per dag. Hurra tänkte vi. Mindre kul är att båda fjärtar i tid och otid och det luktar INTE glass. För att vara ärlig så luktar det faktiskt riktigt illa och jag kan inte förstå hur två så små varelser kan skapa dessa odörer. Men it beats att byta bajsblöja alla gånger. Dessutom kan man ju skylla på dem ifall man själv behöver släppa väder. Inte för att jag någonsin gör det men ändå..

Inga kommentarer: