fredag 18 december 2009

Busy day

Oooh va saker som har hänt och vi hunnit med idag. Jag blir helt matt av att bara tänka på det.
Det började med att jag fick styra med morgonmatning helt själv då Björn var tvungen att åka in en snabbis till jobbet. Det gick väl ganska bra. Efter att lilla pojken tuttat i 10 min så började Polly skrika så då bestämde jag att den lilla pojken nog minsann hade ätit färdigt och inte fick äta mer utan ligga på sidan och titta på istället.

Efter det så kom Björn hem och jag lyckades få i mig lite frukost vid sisådär 11 tiden som sedan drog ut till typ halv tolv - tolv. Dags för nästa matning.

Efter det hade jag lite "alone" time för mig själv och passade på att bränna iväg till Sickla och handla i vår nya fräsiga bil. Himla fin bil. Pappa ringde dock och påpekade att bilden jag lagt upp i tidigare inlägg tydligen inte är av samma årsmodell som den vi köpt. Men den är silvrig ialfl.

Sedan har vi haft besök hela eftermiddagen i form av Dahuang, kusin Marcus med sin Karin och världens sötaste Lova. Lova hade show hela kvällen och visade alla ljud hon lärt sig. Mycket bubbelblåsning.

Nu mekar Björn med vagnen eftersom vi tänkte ta en premiärtur med den imorgon om vädret tillåter. Jag tittar på "På Spåret" och försöker vara smart. Det går inget bra med ett huvud tungt som cement - tror jag slumrar till lite istället.

Inga kommentarer: