tisdag 3 november 2009

Tidig morgon

Av någon märklig anledning så har jag varit vaken sen typ kl 7 idag trots att jag inte börjar jobba förrän kl 11. Jävligt onödigt men kan ju också ha något att göra med att jag somnade vid typ 22 igår. I vilket fall som helst så bestämde jag mig för att gå upp och göra Böna sällis på morgonen. Här är en bild på rosorna som en viss herr Runfeldt dök upp med på lunchen igår. Han är väl för fin?
För att vara lite snäll så strök jag hans skjorta. Tyvärr var jag tvungen att klippa av huvudet på bilden då jag inte bara hade en utan kanske 3 dubbelhakor. Jag skulle vilja skylla på att jag har börjat samla på mig rätt mycket vatten men det sätter sig tydligen oftast i benen.

Och här är magen och jaaaa den är jättestooooor. Har haft typ 3 personer som frågat eller snarare konstaterat den senaste veckan "att nu måste det minsann vara dags för dig när som helst". Nej det är det inte.

Var och lånade en bok på bibblan igår. Tror dock inte jag känner mig riktigt redo för att läsa den här så här tätt inpå frukosten. Jag väntar lite.

Inga kommentarer: