tisdag 10 november 2009

1 vecka kvar..

Oj oj oj oj nu är det bara 1 vecka kvar på jobbet. Träffade min efterträdare Therese för första gången igår, jättetrevlig och duktig tjej så det skall nog gå kanon. Dock har hon lite kvar på sitt gamla jobb att fixa så jag hoppas vi hinner sitta ner ett par timmar ihop så jag kan göra en schysst överlämning åt henne. Efter att ha suttit ner med henne lite igår så insåg jag att jag typ har glömt tusen saker som vi måste gå igenom, tyvärr hann jag glömma dem ännu en gång innan jag fick något nedskrivet på post-it lappar så jag hoppas att jag kan komma på det igen.

I övrigt är det rätt mycket att fixa med min PR-handover samt ta lite saker av Åsas grejer eftersom hon ligger hemma och är sjukskriven. Utöver detta tänkte jag klämma till med en workshop på fredag som behöver förberedas lite. Och mitt i allt sista dagen så skall vi på ultraljud med. Med andra ord känns det lite lätt stressat, fast på ett bra sätt. Jag får helt enkelt hinna med det jobbet jag hinner med och försöka prioritera det absolut viktigaste.

Efter jag slutat nästa vecka så åker nog Björn till Gotland en vecka och spikar på stugan medan jag passar på att åka hem till Jönnet en sväng. Hoppas inte några ungar planerar att hoppa ut då eftersom det tar sin lilla tid att ta sig från Gotland till fastlandet...

Inga kommentarer: