fredag 18 september 2009

Halvdag

Jobbar bara halvdag idag. Närmare bestämt mellan 8.30 - 15 eftersom mina päron är uppe på besök. Så nu efter jobbet skall mamma och jag ut och mysa lite, sen är det kusinträff ikväll med Marcus, Karin och deras lilla Lova. Mycket trevligt och välbehövligt känner jag. Shit va mycket mer effektiv man är om man jobbar kortare dagar.

Jag och B inbillade oss ett skräckscenario häromdagen. Jag tyckte ju att bilden på bebisen i v 24 verkade innehålla ett hiskeligt ballonghuvud och då påpekade Björn lite snällt att det i så fall är något som kommer från min sida. Helt sant, jag kan ha norra Europas största huvud och det skyller jag i min tur vidare på pappa och hans gener. Farmors huvud var inte att leka med. Men tänk så blir barnens huvud som han i A-ekonomi på Rapport?

Inga kommentarer: