torsdag 9 juli 2009

Weird dreams

Jag vet att det kanske topp tio suraste på hela jorden är när folk skall berätta om sina drömmar och man står där jämte som ett fån och fattar ingenting. Något som kan verka så himla logiskt för den som berättar framstår mest som en LSD-tripp för någon annan. Med det sagt tänkte jag berätta vad jag drömde i natt.

Jag var, och är på riktigt, i desperat behov av en klippning. Detta har tydligen mitt undermedvetna tagit till sig och vävde genast in detta i drömmen. Hamnade på en salong där ingen mindre än han Hervé Leger (han som var med i Scandinavias Next Top Model) hade hand om klippningen. Han var dock inte intresserad av att klippa utan skulle göra någon form av Eifeltornetuppsättning i mitt hår. Jag var inte helt nöjd med detta och väntade tills han gick därifrån innan jag fick hjälp från ingen mindre än Adam Alsing som då tydligen var ägare till salongen. Adam var mycket mer fin och delikat i sin klippning och jag blev tillslut väldigt nöjd.




(Det är ju fan att det skall vara så komplicerat att placera ett gäng bilder här i Blogger..)

I alla fall så har jag läst att det där med drömmar sätter igång rätt friskt när man är gravid. Gärna sådant om att man kommer att föda en grävling eller något men inte inser att det är något fel på barnet utan älskar det ändå. Jag ser med nöje fram emot såna drömmar!

Inga kommentarer: