fredag 3 juli 2009

Love weekend i Göteborg

I födelsedagspresent av Björn fick jag en romantisk och härlig weekend i Göteborg som skall avnjutas i helgen är det tänkt. Björn är övertygad om att det som vanligt kommer att regna i Götet men jag hävdar att det sällan regnar i just Göteborg – däremot i Borås. Det regnar ALLTID i Borås.

Helgen skall i alla fall avnjutas på lyxhotell, shoppandes en del, hänga med Cilla, Sofia och Patrik samt även hinna möta upp mamma,pappa och Noel som skall till Liseberg. Vad jag skall göra på Liseberg är ju dock oklart eftersom jag blir lätt åksjuk av att bara titta på karusellerna. Sist vi var på Gröna Lund fick jag dock äran att köa med Noel i 15 min för att åka Farfarsbilar. Själva åkturen tog ungefär 45 sekunder och Noel konstaterade rätt snabbt att det inte var så himla kul. Men kanske skall jag skicka upp pappa och Björn i någon riktig berg-och-dal-bana? Det vore ju rätt kul.

Andra tips på vad som händer i Göteborg?

Inga kommentarer: