onsdag 27 maj 2009

Fan också

Det går inte så bra här hemma för mig. Igår jobbade Björn på som en liten gnu medan jag satt i soffan och tjurade lite för att kunna dra iväg och titta på Champions League finalen ikväll ute på Värmdö. Själv skall jag kanske slänga ett öga men eftersom min bästa Sergio Ramos inte är med så skiter jag naturligtvis i vilket..

Jag är istället fast här hemma med att packa ihop så mycket som möjligt. Det går sådär.. Jag har städat ur hela badrummet nu (minus avloppet) för att kunna ställa in alla väskor med kläder som vi skall ha med oss till mammas lägenhet. Tänkte att det kunde vara skönt att få det ur vägen så att allt annat som är kvar skall packas ner. Men det är inte så himla lätt att få till det. Det var lite för mycket bra på TV och jag råkade gå och handla lite choklad och vädret ute är ju så fantastiskt att man borde ge sig ut och gå.

Eller så borde jag;
- packa ihop alla kläder
- tvätta fönstrena
- packa allt i köket
- fixa med alla sladdar och elektronik
Vilket kanske inte låter så mycket men just nu känns det helt omöjligt.

Jag ångrar att jag släppte iväg B.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du så här bitter i verkliga livet med eller är det bara en sida du har på bloggen?

Jullan sa...

Kära anonym,

eftersom du uppenbarligen inte känner mig så skulle jag föreslå att allt du läser kan tas med en nypa salt. Om du mot all förmodan fortsätter störa dig så kanske du skall sluta läsa?