söndag 19 april 2009

Inte riktigt sommar än

Trots att solen har skinit och det har verkat ganska varmt ute så kan jag meddela för er som missat att så inte är fallet. Är hemma efter att ha hängt ute sen typ 1 tiden idag och är nu halvt genomfrusen. Kanske gjorde 90 min stillastående medans vi tittade på fotboll inte susen heller..

I övrigt har det varit en väldigt lugn och trevlig helg. I fredags åkte jag ut till Statoil och fick tillbaka mina pengar för hyrbilen, ingen Emma i sikte dock. Efter det tog jag och Björn hyrbilen han hade för dagen och åkte ner till Hammarby Sjöstad och käkade på Göteborg.

I lördags försökte vi komma fram till vad vi skall göra med vår nya lägenhet. Vi passade på att ta ett besök på London W8, Simon & Thomas inredningsbutik på Odenplan och konstaterade att det mesta var precis hur dyrt som helst där inne, dock kom vi på att vi nog skall måla sovrummet mörkt lila och ha massa svarta detaljer i. Det blir nog nice. Resten av lägenheten blir typ isblå med vita detaljer. Eller vi får se, kan ju hända att vi ändrar oss tills dess. Såg en tapet sist vi var hemma i Jönköping med blågrön botten och rosa flamingos på som jag blev lite förälskad i, skall se om jag inte kan få in den någonstans.

Nu kvällsmat och en varm kopp the!

Inga kommentarer: