söndag 5 april 2009

Fiskburgare...

...på Grill är INTE att rekommendera. Jag och Evve var faktiskt rätt missnöjda med den där sammanpressade historian som innehöll typ gravad lax i mitten som verkligen var helt rosa. Uuuäh. Dock hade de väldigt goda drinkar, restaurang inredningen i sig är ju verkligen bara det värt ett besök och naturligtvis så var det ju jättemysigt att hänga lite med tjejerna. Det blev dock en rätt tidig hemgång eftersom ingen av oss var särskilt sugna på att åka till Stureplan och ställa sig och köa.

Nu sitter jag dock här helt ensam och funderar på vad jag skall göra idag. Björn har precis åkt iväg till Gotland och blir kvar där fram till långfredag när jag åker och hämtar upp honom i Oskarshamn. Kommer bli tomt här hemma utan den lilla fisen. Jag har försökt dock att boka upp mig med så mycket som möjligt men tyvärr kom det någon form av regn här nu som inte ingick i min plan alls. Jag hade nämligen tänkt att inviga löparstället för det här året men nu kanske jag väntar lite till ändå. I övrigt är det ju hockey på TV idag och dessutom har jag tvättid - hurra! Imorgon skall jag för övrigt klippa mig så jag borde kanske ta och försöka forska lite i hur jag vill se ut. Har lagt ner alternativet att bli blond dock, det skulle ju inte bli klart förrän typ i oktober eller något..

Nä.. nu har det visst slutat regna, ingen återvändo med andra ord. :(

Inga kommentarer: