lördag 4 april 2009

Crazy week

Den här veckan har varit omänsklig.. Inte för att jag jobbat ens i närheten av så mycket som några andra på jobbet gör men det har verkligen varit mycket. Och mycket saker jag inte behärskar eller klarar av, typ koda?!? Igår satt jag och skulle lägga in saker på vår hemsida och fick sitta och lista ut hur man gör fetstil, hur man gör rubriker och lite allt annat möjligt. Inte så svårt kanske men ni får tänka på att ni pratar med en i stort sett datoranalfabet.

Igår kom vi i alla fall hem efter att ha tagit en underbar promenad hem i det härliga vädret, köpte med oss en pizza var och kollade på hockeyn. Jag orkade dock inte mer än halva min pizza och lackade ur på hockeyn när FBK gjorde 2-0. När jag hellre ville byta kanal och kolla på "Grillad" fick jag tydliga hintar om att jag skulle vara en medgångssupporter.. äh.

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda. B är fullt upptagen med fotbollsläger hela dagen och åker dessutom till Gotland imorgon i ett par dagar så jag är alldeles själv här hemma. Ikväll skall jag dock ut och äta med Växjö tjejerna på Grill vilket blir fantastiskt trevligt. Skall bara komma på något att ha på mig..

Inga kommentarer: