onsdag 4 mars 2009

Städa städa varje fredá..

Ja nu är det grovstädning som gäller för imorgon är första visningen. Jag har till och med dammat, vilket inte är min favoritsyssla. Dessutom har jag även putsat upp vårt glasbord som jag konstant vägrat att befatta mig med. Det är inget fel på utseendet på det men glasbord kan ju vara något av det mest opraktiska som finns vilket jag borde lagt fram när Björn köpte det, trots att vi kanske bara känt varandra någon vecka då. Men ialfl så är det fint nu. Enda minuset just nu är att vi trodde att vi bokat tvättid ikväll men det var visst inte förrän imorgon. Det löser sig nog ändå..

Nu är det bara att hålla tummarna för att det kommer ett par snorrika brats imorgon som bestämt sig för att flytta ihop men är trötta på det fashionabla Östermalm och istället vill bosätta sig på Knivsöder.

Inga kommentarer: