tisdag 10 mars 2009

Äntligen

Äntligen är hyllorna uppe i alla förråd på kontoret. Mycket skönt för nu kan jag äntligen börja plocka upp alla kartonger som stått överallt precis hur länge som helst. Dock får jag börja med att rensa ungefär en miljon sladdar vilket kanske inte är det roligaste jag gjort. Dock går jag efter metoden "den här sladden känner jag inte igen - SLÄNG". Hoppas inte jag slänger något viktigt bara..

Idag har jag för övrigt gått till jobbet i halv snöstorm bara för jag kände att det var så längesen jag rörde på mig. Det får bli mitt nya liv, börja gå till jobbet. Det tar mig faktiskt bara en kvart längre än att åka tunnelbana så det är inte särskilt farligt. Dock kommer jag behöva köpa en ugly ryggsäck istället för min väska jag har nu som gör mig halvt sne i axeln. Roligast med promenaden var att jag tydligen hade mascara långt nere på kinderna vilket jag tyvärr inte upptäckte förrän jag kom upp till kontoret. Killen jag handlade mjölk av på 7 eleven måste fått sig ett gott skratt!

Inga kommentarer: