onsdag 18 februari 2009

Världens kanske dyraste sushi?

Käkade lunch med Böna idag på ett Sushiställe på Regeringsgatan. Dit går vi inte igen. Jag kunde ju naturligtvis inte bara köra den vanliga standardlunchen utan ville ha min typ av mes-sushi bestående av; 4 räkor och 4 avokado. Håll i hatten men vet ni vad den lilla pygmén bakom disken skulle ha för detta? 140:- spänn.. inte klokt.
Jag trodde hon skämtade ända tills vi kom fram till kassan, men icke.
Som tur var hade man ju sin rika sambo med sig men det känns som att jag nu helt plötsligt får gå loss rejält på laga mat, städa och bete mig vänligt.

Himla skitställe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"gå loss rejält på laga mat, städa och bete mig vänligt."

ja, det hade jag velat få en bekräftelse på, från en oberoende källa. typ björn.

/Dahuang

Jullan sa...

Jaja men du måste ju ge mig en chans att hinna också, det här hände ju igår. Med andra ord har jag alltså ca 2 veckor på mig att bli en perfekt hemmafru!