tisdag 3 februari 2009

Totalt förslappad

Jag har mina träningsperioder. Då tränar jag rätt bra och hårt i ca 3 veckor. Sedan följs det oftast av 3 veckors total slapphet när jag inte gör ett skit. Tydligen skall inte detta vara ett effektivt sätt på något sätt. Nu när jag är inne i min slapperiod ser mina kvällar ut så här:

18.00 Hemma, sätter mig i soffan
18.30 Mitt favvoprogram "Unga danska mammor" börjar (kräver ett helt blogginlägg för sig själv)
19.30 Gamla vänner avsnitt
20.00 Om man har tur "Top Model" annars något annat som säkert går att följa
21.00 Säkert också något kul

Därefter är det dags för mig att göra mig iordning för sängen typ. Så här kan det faktiskt inte fortsätta. Nu har jag äntligen fått tummen ur och fixat mitt headset som varit trasigt så nu skall jag åtminstone börja gå till och från jobbet. Då blir det lite rörelse och annars skall jag verkligen försöka att ta mig iväg till gymmet även om jag mellanlandar hemma.

Man kan väl med andra ord säga att så här i början av februari har jag redan pajjat mina nyårslöften!

Inga kommentarer: