torsdag 12 februari 2009

Tempot fortsätter

Jaha imorgon kommer det en fotograf hit och tar bilder av lägenheten. Jisses säger jag bara, jag hinner inte med här riktigt nu tror jag. Vi har kört en panikstädning här hemma och rensat undan all skit som inte behöver vara med på bilderna - och det finns ju en del kan man säga. Nästan så man har lust för att slänga allt direkt efteråt också. För att inte tala om allt som finns på vinden, där är det verkligen bara skit. Jag skall slänga allt jag har däruppe i princip.

Nu gäller det dock att fokusera på att hitta något nytt ställe att köpa alternativt att hyra. Lite ångest över detta måste jag säga. Eller ganska mycket. Men det löser sig nog, i värsta fall får vi bo ute i Tensta eller något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"vi har kört en panikstädning"

ellehur, vem är det du försöker lura. vi båda vet om att det är björne som gör sånt i ert förhållande. jag kan dessutom gissa mig till att han lagade en trerätters middag

/D

Jullan sa...

Hahaha ok jag erkänner, Björn körde det mesta av städningen men det var bara för att jag var tvungen att kolla på "Unga danska mammor" - mitt favoritprogram all time. Du måste komma hem till Sverige snart och titta närmare på det!