lördag 28 februari 2009

Lördag

Böna är iväg och spelar fotbollsmatch. Eftersom han gick upp vid 7.30 vaknade jag då också och nu sitter jag här och surfar framför ett otroligt bra program på 5an som heter "Age of Love". Det handlar om en kille i 20 års åldern som först fått välja på en massa färska 40+ damer, och när han tror att det är vad han har att välja på så gör de en twist och slänger in ett gäng 20+ tjejer också. Oh drama!

Idag har jag dock lite planer för dagen. Min första plan, att gå ut och gå 50 min innan frukosten har nog tyvärr redan falerat, men jag skall fortfarande städa här hemma, måla listerna, fixa med vår to-do lista inför visning av lägenhet, gå ut och köpa lite blommor och kanske köpa lite dricka till en eventuell utgång ikväll. What else? Kanske lägga sig i käringa-grillen en sisådär 60 min och se ifall det kan göra något på min genomskinliga hud?

Inga kommentarer: