onsdag 28 januari 2009

Skönaste på länge

Kompade ut en halvtimma tidigare idag, vilket jag kände att jag absolut var värd. En halvtimma gör rätt mycket måste jag säga, jag hamnade förvisso i världens snuskigaste tunnelbanevagn hem där någon stod och rapade. Då var vagnen också helt överfull men ändå kände man rätt som det en pust av lök och något annat. Jag försökte få koll på vem det var men de döljde det väldigt väl.

Nu är jag hemma och skall bara ligga i soffan och inte göra något. Böna är iväg på något möte med jobbet så jag skall försöka vila lite så jag är pigg när han kommer hem. Det har inte varit många kvällar som vi har träffats de senaste två veckorna. Känns som om vi har sprungit om varandra hela tiden och när vi väl träffats så är vi (läs jag) helt slut och somnar innan jag ens har hamnat i sängen. Björn däremot har svårt för att somna och ligger vaken i 1-2h. Vi behöver nog knark båda två, jag något uppåttjack och han något lugnande. Någon som känner någon som kan sälja lite?

Ja mamma det var ett skämt.

Jag skall ägna mig åt lite lägenhetskollning tänkte jag först. Det stod i Aftonbladet att massor av människor skiljer sig nu i Januari, det gillar vi för då kommer det ut lite nya lägenheter på marknaden!

Inga kommentarer: