söndag 9 november 2008

Min dag i bilder

Idag har det varit ett typiskt höstväder i Stockholm. Jag kände inte för att göra ett skit idag och tjurade även ihop det lite när Björn ville att vi skulle åka och kolla på innebandy. Jag tänker vidhålla att innebandy är en sport som mest går ut på att hacka efter varandras fötter. Anyway så bestämde vi oss för att gå ut och gå en sväng och hamnade till slut borta i Hammarby Sjöstad. Min outfit för dagen såg ut så här;

Ungefär som en levande spermie..

Efter att ha gått så länge så tjatade jag till mig en fika, hallongrotta och varmchoklad.
Man vill ju inte riskera att gå ner allt för mycket i vikt av promenaden.


Björn tog en mer vuxen dricka, macciato.


Jag upptäckte till min fasa att mina nya mysbrallor blivit helt skitiga.


Sen gick vi till mitt värsta ställe, Adidas Factory Outlet. Kanske en av världens tråkigaste affärer. Björn hade dock ett tillgodokvitto på 300:- som han ville göra åt. Han fick ett par strumpor och jag tog ett linne och strumpor med.

Sen åkte vi tvärbanan hem, det var första gången för mig.

Och eftersom jag är helt genomskinlig gick jag och la mig i solariet. Björn som är brun året runt fick gå hem och laga mat istället.



Nu hoppas jag bara på att det finns någon bra film att titta på ikväll så är slappardagen komplett. För övrigt är jag också mycket nöjd över att ha fått en kommentar att "jag är en jävla fjortis". Tydligen råkade jag trampa på någon öm tå när jag skrev att jag tycker att Johan är en fjant. Men det tycker jag juh.. Nu har jag fått hela sveriges samlade små idol fantaster efter mig. Men att bli kallad fjortis när man är 26 tycker jag ändå får räknas som en kul grej. Jag är stolt.

Och visst sjöng han för taskigt i fredags?

Inga kommentarer: