lördag 4 oktober 2008

Slaget på Heleneborgsgatan

Ja man kan ju tro att vår lägenhet har varit med i något svårare krig för det ser rent ut sagt för jävligt ut här. Min tanke är att jag skall städa upp innan jag ger mig ut och springer, för idag skall jag nämligen springa till jobbet och hämta min cykel. Har jag någon som helst energi över så tänkte jag åka till Friskan efteråt. (inte så troligt)

Björn är förhoppningsvis kvar på båten. Försökte ringa igår när jag kom hem men fick inget svar, då var klockan typ 01. Strax efteråt skickar han ett SMS där han säger att de inte kommit fram till Sandhamn än.. Nu vet jag ju inte hur långt det är dit men om man åker från Stockholm vid 17 tiden så känns det som att man borde ha varit framme snabbare. Får väl försöka ringa idag igen..

Skepp o hoj!

Inga kommentarer: