lördag 25 oktober 2008

Give me some energy!

Har känt mig helt off hela veckan, typ som att man väntar på att gå och bli sjuk men att det aldrig händer. Har blivit rejält snorig och kunde naturligtvis inte hålla mig ifrån nässprayen så nu är jag hooked på den i säkert 2 veckor framöver.

Vad gör man då åt det? Jo man försöker göra sig i ordning lite käckt för att gå ut och shoppa lite. Inte åt mig själv förstås utan åt världens bästa Lotta som fyller år imorgon. Jag vet att hon inte vill ha något egentligen så jag skall försöka hitta någon lite rolig och personlig present till henne. (Bara för att jag skriver det nu så kommer det garanterat att bli ett presentkort på HM) Jag skall försöka att inte köpa något till mig själv men jag behöver faktiskt lite nytt smink, och eftersom det inte är kläder så är det också ok. Jag behöver även köpa lite grejer till lägenheten, bland annat nya blommor eftersom jag lyckats ta död på de stora "buskarna" vi har i sovrummet. Tydligen tålde de inte att stå i minusgrader samt bli övervattnade. Men jag skall fortfarande inte köpa några kläder till mig själv. Tror jag inte.

Inga kommentarer: