onsdag 8 oktober 2008

..and I would like to thank..

Ja förstår ni ikväll är det dags för Design gala. Jag hoppas naturligtvis på att jag skall få gå upp och ta emot ett pris, särskilt kul vore det ifall de ställde massa av svåra frågor om vilken typ av teknik vi använde när vi skapade FWA Teather. Det blev min röda klänning som jag fått från Björn. Har med mig en väst och en kavaj, västen är snyggast till men å andra sidan så blir det helt bara armar då. Vilket också betyder att om jag fryser så blir det ståpäls vilket inte är så snyggt. Får nog bli kavajen ändå. I vilket fall som helst hoppas jag naturligtvis på att det blir kul, inte för kul dock för imorgon..

..kommer det väldigt stora kunder till oss som vi skall fjäska mycket för. Jag måste dessutom hem och öppna åt en mupp runt lunchtid som skall kontrollera vår lägenhet. De skall tydligen bygga ett parkeringshus under vårt hus och måste kolla så att allt funkar antar jag. Sen precis efter jobbet så åker jag hem till Jönnet tillsammans med kusin Helena. Det skall bli mycket fint!

Med andra ord kommer ni nog inte höra så mycket ifrån mig på ett tag.

Inga kommentarer: